15.9.11

Kembali sedar!

Alhamdulillah, aku masih boleh mewarnakan blog ini yang semakin suram. Tibanya Ramadan, aku terus tenggelam dalam alam maya ini. Tiada catatan seperti yang aku janjikan pada diri ini. Entahlah, rasa tidak bersemangat menguasai diri ini. Adakala bersemangat, kadang-kadang langsung hilang mood. Itulah manusia kerdil seperti aku ini. Malas betul hendak menulis diblog sendiri. Orang lain aku lihat bukan main ligat memasukkan cerita-cerita setiap hari, kalau tidak pun setiap minggu. Tapi aku, emmm....lemah. Meskipun hati ini meronta-ronta ingin melontarkan celoteh ku entah apa-apa ini. Semoga semangat dalam bulan Syawal ini mengembalikan semula sifat kerajinanku yang terpendam dalam lubuk diri ini. Aku kena lonjakkan ke atas agar sentiasa rajin dan rajin dan rajin. Semoga Allah perkenankan. Amin.

No comments: