15.12.08

Komputer pulih dan Pelukis Aisyah yang baru




Alhamdulillah, akhirnya komputer riba aku kembali pulih. Rupa-rupanya, adapter yang rosak terkena renjatan elektrik yang berlaku tidak di rumah ku baru-baru ini. Lega rasanya kerana ia tidak melibatkan komputer aku yang banyak berisi maklumat dan juga fail peribadi. Namun, kesuntukan masa tidak mengizinkan aku untuk terus-terusan mencatatkan sesuatu cerita dalam blog aku ini. Kini, sedang sibuk mengedit buku ilmiah dan juga sedang berusaha untuk menyiapkan manuskrip young aisyah yang kedua. Semoga aku dapat mengejar dead-line yang telah diberikan. Ya Allah, berikan daku kekuatan kudrat dan idea. Amin.










Ada cerita baru tentang siri Young Aishah. Pelukis dan juga penulis bersama dengan aku kini sudah berganti orang. Saudara Jonos telah menarik diri pada saat terakhir atas alasan tertentu. Kiranya, jodoh kami tiada dalam menghasilkan satu buku dan jodohku ini dengan orang lain, pelukis baru yang aku kenali hanya dari segi nama yang diberi oleh editor, Asyuura. Namanya Rezarly. Dan lukisannya cantik dan menawan hati ini. Harapan tinggi, semoga para pembaca akan tertarik dengan lukisan ini dan seterusnya untuk membaca novel itu sehingga habis.










Di atas adalah hasil sentuhan Rezarly...

No comments: